Turistični ponudniki na Pohorju v skupno kampanjo

Na pobudo lani sklenjenega Partnerstva za Pohorje in Mariborske razvojne agencije kot njegovega koordinatorja so se pred letošnjim poletjem v skupno kampanjo Pohorje 365 povezali vse regionalne turistične organizacije in agencije ter ključni nosilci turizma okoli Pohorja. Skupaj so oblikovali turistične pakete, ki jih bodo promovirali digitalno.

Kot so na današnji predstavitvi začetka skupne kampanje poudarjali nosilci projekta, želijo v sklopu aktivnosti povezati celotno ponudbo na Pohorju, namenjeno vsem, ki radi svoj prosti čas preživijo v naravi. Ob aktualnih okoliščinah, s katerimi se sooča svet, to po njihovem predstavlja priložnost, da spoznamo nove in še neraziskane kotičke zelenega bisera, kakršno je Pohorje.

Kot je povedal direktor Mariborske razvojne agencije (MRA) Uroš Rozman, so se morali odzvati na okoliščine nove realnosti, zato so zavihali rokave, povezali partnerje in si zadali skupen cilj – pomagati ponudnikom na Pohorju pri skupni promociji in oblikovanju paketov za različne ciljne skupine. “Še posebej pa za mlade, družine, pare, upokojence in seveda na sploh ljubitelje narave in aktivnega preživljanja prostega časa,” je dejal Rozman.

S promocijsko kampanjo se po besedah direktorice Zavoda za turizem Maribor-Pohorje Doris Urbančič Windisch navezujejo na nacionalno kampanjo “Moja Slovenija. Zdaj je čas.”, saj je po njenem zdaj tudi čas, da ljudje obiščejo Pohorje. Slednje namreč postaja izvrstna outdoor destinacija za družine, športne navdušence, pa tudi profesionalne športne ekipe.

“Izjemne naravne danosti, kakovostna ponudba in konkurenčne cene so prednosti, ki jih Pohorje izpostavlja v največji možni meri, slednje pa nam lahko zagotovo uspe s povezovanjem ponudnikov, sodelovanjem pri oblikovanju produktov za ciljne skupine in skupnim nastopom na tržišču,” je poudarila Urbančič Windischeva.

Ker si želijo, da bi kampanja dosegla čim več ljudi, so se odločili, da bodo promocijsko kampanjo širili preko socialnih omrežij Visit Pohorje, ki že v imenu nagovarja na obisk Pohorja, kakor tudi preko spletnih strani in omrežij vseh partnerjev.

Dogodivščin željni lahko pripravljene turistične pakete, zbrane na enem mestu, najdejo na spletni strani turistične agencije Pohorje turizem, pa tudi na spletnem portalu vseh partnerjev. Ker si nekateri dopust raje organizirajo sami, so pripravili tudi pregled glavnih turističnih znamenitosti, ki lahko pritegnejo goste k daljšemu počitnikovanju.

Tega si želijo tudi na Regionalni razvojni agenciji Koroška. Kot je povedala direktorica Karmen Sonjak, s skupno promocijo sporočajo, da le s sodelovanjem lahko dosežejo dobre rezultate, tokratno pa naj bo začetek neke pozitivne zgodbe, ki bo na daljši rok zagotovo prinesla dobre rezultate.

Povezovanje, ki se je razvilo skozi poletno kampanjo, omogoča bolj učinkovito delovanje celotnega prostora, prenos dobrih praks, oblikovanje celovitejših petzvezdničnih doživetij, specializacijo in večjo prilagodljivost zahtevam turističnega gosta, je dodal direktor Lokalne turistične organizacije Rogla-Zreče Domen Vogelsang.

Skupna prizadevanja vseh javnih in zasebnih organizacij, ki sodelujejo v tej akciji, je pozdravila tudi avtorica Vizije Pohorje 2030 Tanja Lešnik Štuhec, ki je nosilcem prihodnjih prizadevanj dejala, da lahko le sodelovanje z namenom sinergijskih učinkov za vse deležnike enakomerno razprši tako goste kot stroške in prihodek, ki ga prinašajo na Pohorje.

Poletna kampanja bo trajala vse do konca oktobra, a si vsi skupaj želijo, da bi se raztegnila tudi čez zimo, nekoč tudi z enotno smučarsko vozovnico, o kateri že dolgo razmišljajo.
Vir: STA

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Prosimo izpolnite preden nadaljujete! *

0 KOMENTARJEV