PRENOS V ŽIVO

VIDEO: Rušane navdušile mišice
Skoraj gola in zelo mišičasta telesa. Po dvajsetih letih premora

ODKRITO: Simon Marčič

Simon Marčič, Mariborčan, ki je že dvakrat dirkal na najtežji dirki za motorje, Reli Dakar, se je z nami pogovarjal o tem zakaj se je odločil za reli, kako potekajo priprave, pa tudi o tem, koliko stroškov prinesejo tovrstne dirke. Trenutno se pripravlja na Dakar 2017, največja želja pa je, da se z dirke vrne nepoškodovan. 

Simon Marčič, Dakar 2016

Simon Marčič, Dakar 2016

1. Zakaj ste se odločili za tekmovanje v dirki Reli Dakar?
Želja po tekmovanju na reliju Dakar je v meni gorela že od otroštva, ko sem pri približno 12-ih letih videl na televiziji Mirana (Stanovnika). Vedno sem želel tudi dirkati z motorji, vendar ko sem bil majhen doma nismo imeli zadostnih sredstev, da bi mi bilo to omogočeno. Tako sem prvi motor dobil pri 17-ih, vendar za resnejše tekmovanje tudi takrat še ni bilo dovolj, zato sem se prebijal skozi številne ekstremne športe, da sem si nabral dovolj sponzorjev in pri 25-ih začel tekmovati v Enduru, kar me je pripeljalo do Dakarja.

2. Kako potekajo priprave na to dirko?
Priprave so razdeljene na trening na motorju, ter kondicijski oziroma vzdržljivostni del. Ker pri nas puščav nimamo treniram po makadamskih poteh, ki so v zadnjih leti tudi stalnica na Dakarju ter raznih enduro poligonih kot naprimer VERD na Vrhniki in motokros progah. Čez leto tekmujem tudi v državnem in Evropskem regionalnem prvenstvu v enduru, pa tudi kakšno motokros dirko odpeljem za trening, čeprav so le te zame prekratke. Vzdržljivost treniram z trenerjem Jernejem Kosom v fitnes centru, kondicijo pa nabiram predvsem na gorskem in cestnem kolesu, kjer “pregonim” nekaj tisoč kilometrov letno. Veliko hodim tudi v hribe in plavam.

Simon Marčič na pripravah za Dakar 2017

Simon Marčič na pripravah za Dakar 2017

3. Kaj je najbolj naporno pri reliju?
Najnapornejše so zagotovo sipine, ki ti poberejo veliko moči.

4. Ali so pomembne tudi psihološke priprave?

Psihološke priprave so vsekakor pomembne, vendar moram priznati, da jim posvečam premalo pozornosti.

Simon Marčič, Dakar 2016

Simon Marčič, Dakar 2016

5. Kako dolge so etape na Reliju Dakar?
Etape so dolge od 400km- 1000km. Letos je bila najdaljša 960 km, za 2017 pa še ni povsem znano.

6. Kaj je tisto najboljše pri reliju?
Meni osebno je najlepša narava, ki me napolni z energijo in mi da motiv za naprej ko sem povsem ”podrt”.

7. Lansko leto ste šli na Dakar brez ekipe? Kako bo letos?

Tudi letos bom najverjetneje nastopal brez ekipe, saj si želim zmage v tem razredu, kjer nastopaš brez asistence (malles moto). Seveda pa je vse odvisno od zbranih sponzorskih sredstev, saj asistenca stane med 12.000 in 20.000 evrov.

8. Omeniva še prijavni postopek. Koliko je potrebno plačati za prijavo na tekmo?
Stroški štartnine znašajo 14.800 evrov. V to je vključen ladijski prevoz motorja, hrana ter del bencina. Plačilo je razdeljeno v tri obroke prvega (4000 eur) je potrebno plačati do 15.7.2016, drugega (5000) do 15.9. in preostanek do odhoda ladje 20.11.

9. Kako je s poškodbami. Na prejšnjih dirkah ste imeli nekaj problemov, kakšne so želje za letos?
Do sedaj sem se iz obeh Dakarjev na katerih sem nastopil, 2014 (zlom zapestja) in letos (izpah ključnice in zlom palca) vrnil poškodovan, tako, da si za prihodnje leto želim vrniti predvsem brez poškodb, kar pa seveda niso odrgnine in udarci 🙂

Galerija

Oddaj komentar

Prosimo izpolnite preden nadaljujete! *

2 KOMENTARJEV
Marčič kmalu na tretjem Dakarju - MBREPORT.si     14.12.2016 ob 12:44

[…] S Simonom Marčičem smo pred časom opravili tudi intervju, ki si ga v celoti lahko preberete tukaj. […].
 
Marčič se pripravlja na svoj tretji reli Dakar | Lokalec.si     14.12.2016 ob 12:35

[…] Glavne tri tekmovalne skupine v Dakarju so motorji, avtomobili, ki se delijo na manjše in večje, ter tovornjaki. Veliko konstruktorjev je te ekstremno težke pogoje izkoristilo za testiranje svojih vozil. S Simonom smo se pogovarjali že pred časom, ko je bil na intenzivnih pripravah in kondicijskih treningih. Če vas morda zanima si preberite njegov intervju. […].