FOTO: Mariborska trgovska šola dobila najsodobnejšo učno prodajalno v Sloveniji

Srednja trgovska šola Maribor, kjer se dijaki izobražujejo v kar petih ekonomskih programih, je danes slovesno odprla vrata najsodobnejše učne prodajalne v Sloveniji.srednja trgovska šola maribor (1)

Srednja trgovska šola Maribor, kjer se dijaki izobražujejo v kar petih ekonomskih programih (ekonomski tehnik, aranžerski tehnik, trgovec in administrator ter
ekonomski tehnik PTI), je odprla vrata najsodobnejše učne prodajalne, v sodelovanju z gospodarsko družbo Mercator, d. d. Vse to v svetlih in moderno opremljenih učilnicah, skoraj popolnoma obnovljene stavbe šole.

Ideja o nastanku učne prodajalne se je porodila že pred nekaj leti, saj je pri pouku pridobljeno teoretično znanje smiselno uporabiti tudi v obliki praktičnega dela. Tako je bila leta 2016 urejena prva učna prodajalna, da bi dijaki lažje usvojili poklicne kompetence.

Vir: FB Srednja trgovska šola Maribor

Vir: FB Srednja trgovska šola Maribor

Danes je tako odprla vrata najsodobnejša učna prodajalna v Sloveniji, učna prodajalna PIKA. “Namenjena je izobraževanju vsem dijakom naše šole, tako ekonomskim in aranžerskim tehnikom kot prodajalcem in administratorjem. Postavitev takega prodajnega prostora vnaša v izobraževalni proces svežino in omogoča izvajanje aktivnih oblik učenja. Učilnica je v sodelovanju s poslovnim partnerjem – skupino Mercator d. d. opremljena s policami, na katerih so predstavljeni številni izdelki različnih blagovnih skupin vse od živil do kozmetike,” je povedala ravnateljica Srednje trgovske šole Maribor Tanja Lakoše. 
V sklopu učne prodajalne bo tako potekal praktični del pouka, kjer lahko še posebej dijaki programa trgovec, urijo veščine potrebne za svoj bodoči poklic. “Od tega kako pozicionirati izdelke na police, komunicirati in pristopiti k strankam, upravljati z blagovnimi skupinami, rokovati z blagajno, itd. Dijaki se bodo urili predvsem v obvladovanju tehnike prodaje. Ob tem bodo imeli možnost stika z realnimi izdelki, s katerih se učijo brati podatke z deklaracije in prepoznavanja različnih embalažnih materialov, v katere so izdelki pakirani,” pravijo na šoli. K temu Lakošetova dodaja, da priprava prodajnega prostora in prodajnih taktik spadata med ključne naloge trgovca, zato bo dijakom nova učna prodajalna, poimenovana Pika, v pomoč tudi pri teh zahtevnih opravilih. Učna prodajalna se bo uporabljala predvsem pri praktičnih urah modula Prodaja blaga, kjer lahko dijaki učinkovito združijo znanje iz različnih področij predmeta: poznavanja blaga, prodajnega procesa in skozi komunikacijo, prav tako tudi psihologije prodaje.

Prodajalna med seboj povezuje znanje dijakov različnih izobraževalnih programov, ki se izvajajo na šoli. V večji meri je, kot že rečeno, namenjena dijakom programa trgovec, a se v potek praktičnega pouka učinkovito vključujejo tudi ekonomski in aranžerski tehniki. Dijaki programa ekonomski tehnik pripomorejo predvsem z nasveti in pripravo različnih tehnik pospeševanja prodaje, medtem ko so aranžerji nepogrešljivi pri sami vizualni podobi prodajalne, pa tudi sicer strokovnjaki dizajna, ki poskušajo kupca pritegniti k nakupu tudi z učinkovitimi reklamami. Kdo lahko torej trdi, da učenje ni zanimivo? Dijaki z veseljem sodelujejo pri poslovanju učne prodajalne PIKA in se ob tem zavedno in nezavedno učijo. “Živimo v globalnem svetu, drastično se je spremenil način prodaje, kupec in prodajalec, pa tudi e- kupec in e-prodajalec sta zelo povezana, četudi sta geografsko zelo oddaljena drug od drugega. Konkurenca je zelo močna, število ponudnikov vedno večje. Kupci so vedno bolj ozaveščeni, informirani … Prodaja je postala prava umetnost in minili so časi, ko je vsaka stvar/dobrina imela svojega kupca. Prodajalec je v bistvu svetovalec prodaje, dober prodajalec je in bo steber trgovine, ki je pomembno gonilo gospodarskega napredka, zato potrebuje širok nabor znanja na področju psihologije, marketinga, oglaševanja in pospeševanja prodaje, da lahko suvereno uspešno izvede prodajno-svetovalni postopek. Trgovske družbe zelo potrebujejo dobre prodajalce. Govorimo o deficitarnem poklicu, zato številna podjetja ponujajo štipendije dijakom. Med njimi tudi Mercator, ki ponuja dijakom izobraževalnega programa trgovec 200 EUR štipendije na mesec, ne glede na ostale dohodke družinskih članov oz. prejemanja drugih štipendij,” je še povedala Lakošetova.

Galerija

Oddaj komentar

Prosimo izpolnite preden nadaljujete! *

0 KOMENTARJEV