07:42, pet, 26. Apr

FOTO: Krajani Spuhlje znova opozorili na neznosne razmere ob Ormoški cesti





Spomladi leta 2020 naj bi stekla dolgo pričakovana rekonstrukcija glavne ceste od krožišča na Puhovi cesti na Ptuju do transformatorja v Spuhlji, v dolžini dobrih dveh kilometrov. Po tem, ko so minuli torek predstavniki Direkcije RS za infrastrukturo (DRSI) predstavili projektno dokumentacijo ureditve državne ceste Ptuj–Spuhlja, so na neznosne razmere včeraj popoldne krajani ponovno opozorili z mirnim protestom na prehodu za pešce v Spuhlji. 

Vir: Civilna iniciativa za ptujsko obvoznico
Vir: Civilna iniciativa za ptujsko obvoznico

Minulo sredo so predstavniki Direkcije RS za infrastrukturo  dejali, da bodo cesto rekonstruirali ter v obstoječo širino posegali le na nekaterih mestih. “Ob cesti bomo uredili pločnike in kolesarske poti, poskrbeli za javno razsvetljavo in meteorne vode, tudi za avtobusna postajališča,” je dejala  Majda Frangež, odgovorna vodja  projekta. Na vprašanje kako se bodo lotili problematike prekomernega hrupa pa je odgovorila, da “protihrupna zaščita pri rekonstrukciji ceste ni predvidena.”  Tomaž Willenpart iz DRSI je ob tem dodal: “Opravljene meritve so sicer pokazale, da je zvok prekoračen, a je tako vsaj na tretjini državnih cest, denarja za protihrupne ukrepe pa ni”.

Vir: Civilna iniciativa za ptujsko obvoznico
Vir: Civilna iniciativa za ptujsko obvoznico

A se s tem prebivalci ne strinjajo. Da bi znova opozorili na neznosne razmere, v katerih živijo, so včeraj popoldne ponovno pripravili protestno, a mirno prehajanje prehodov za pešce. Znova so opozorili na razmere in izpostavili neznosne razmere za življenje. Po besedah  Sergeje Puppis Freebairn iz Civilne iniciative za južno ptujsko obvoznico sicer obnovo, vendar le v  obstoječi širini z izgradnjo pločnikov, kjer jih ni. “Smo pa proti temu,  da se širi in viša cestišče, dodajajo krožišča, ter prekomerno posega v  zemljišča prebivalcev ob cesti. Predlagamo znižanje ali ohranjanje  obstoječe višine cestišča v izogib poplavam, mešane površine za pešce in  kolesarje, ureditev ustreznega odvodnjavanja, javno razsvetljavo po  evropskih standardih, ukrepe za umirjanje hitrosti (merilniki hitrosti)  ter ureditev varne šolske poti.”

Vir: Civilna iniciativa za ptujsko obvoznico
Vir: Civilna iniciativa za ptujsko obvoznico

 

 

 

Druge novice

Dodaj odgovor

Prosimo izpolnite preden nadaljujete! *

S klikom na gumb "Objavi komentar" se strinjate s pravili komentiranja.