20:56, sob, 27. Apr

V Mariboru načrtujejo reorganizacijo mestne uprave





Na Mestni občini Maribor pripravljajo reorganizacijo mestne uprave, v okviru katere bodo zmanjšali število občinskih uradov. Med drugim nameravajo ukiniti javno podjetje za gospodarjenje s stavbnimi zemljišči ter ustanoviti občinsko pravobranilstvo.

Bojan Babič

Predlog reorganizacije, ki je podlaga za sprejetje novega akta o podrobnejši notranji organizaciji in sistemizaciji delovnih mest ter posledičnega imenovanja novih vodij uradov bodo po napovedih župana Andreja Fištravca v prvem branju sprejemali na seji mestnega sveta 26. marca, ko bodo obravnavali tudi proračun za letošnje leto.

Z novo ureditvijo želijo po besedah direktorja mestne uprave Bojana Babiča odpraviti “nelogičnosti in neracionalnosti” znotraj mestne uprave in tako povečati njeno učinkovitost. “Bistvo reorganizacije je, da procese znotraj mestne občine centraliziramo in organiziramo na način, da bo občina bolj operativna in da se bodo občani v konkretnih zadevah znali obrniti na pravega človeka,” je povedal na petkovem druženju z novinarji.

Spremembe po njegovih besedah ne predvidevajo odpuščanj. “Z naravnim odlivom želimo stvari uskladiti tako, da pridemo na primerno število zaposlenih,” je dejal.

Po besedah Fištravca nameravajo ukiniti javno podjetje za gospodarjenje s stavbnimi zemljišči in ga združiti v enoten urad, kjer bodo razpolagali z vsemi občinskimi nepremičninami. Z uvedbo občinskega pravobranilstva želijo centralizirati odvetniške in pravne storitve mestne uprave, javnih zavodov in javnih podjetij.

Ustanovili bodo svet mestnih četrti in krajevnih skupnosti ter združili urade za šport, kulturo, mladino, izobraževanje, socialne zadeve, zdravstvo in raziskovanje v nov urad za negospodarske dejavnosti. Znotraj urada za finance je načrtovana služba za nadzor poslovanja javnih zavodov in javnih podjetij, projektna pisarna pa bo delovala znotraj sekretariata za splošne zadeve. “Za vsak projekt, ki se na občini dela, bo definirana projektna skupina s svojim vodjem, s čimer projekti ne bodo več razmetani po uradih,” je pojasnil Fištravec.

Zadnjo reorganizacijo mestne uprave je načrtovala ekipa prejšnjega župana Franca Kanglerja. Ko je bil slednji zaradi protestov konec leta 2012 prisiljen odstopiti s položaja, je akt o sistemizaciji delovnih mest kljub nasprotovanju sindikatov podpisal takratni podžupan Milan Mikl, novoizvoljeni župan Fištravec pa ga je takoj po prevzemu županskega mandata razveljavil in tako po lastnih navedbah “preprečil novo utrjevanje klientelističnih omrežij znotraj mestne uprave”.

Mestni svet je trenutno veljavni odlok o organizaciji mestne uprave sprejel leta 2007, a je ta kasneje doživel več sprememb in dopolnitev.

Vir: STA

Druge novice

Dodaj odgovor

Prosimo izpolnite preden nadaljujete! *

S klikom na gumb "Objavi komentar" se strinjate s pravili komentiranja.