08:39, ned, 19. Maj

Sodobna osebna zavarovanja sledijo demografskim trendom





Zavarovalnica Adriatic Slovenica (v nadaljevanju AS) je konec novembra lani obeležila 25 let uspešnega poslovanja. Pogled v prihodnost je usmerjen predvsem v razvoj osebnih zavarovanj. Demografski trendi namreč pričajo o čedalje večjem deležu starega prebivalstva. Letos so vzpostavili Center Zdravje AS ter spletni portal Moj AS.

c1fb1763-05e2-4529-a698-9e1029657013

Minula leta so bila v znamenju rasti, saj AS po tržnem deležu danes zaseda drugo mesto med slovenskimi zavarovalnicami. Lani so beležili približno 14 milijonov evrov dobička, zaupa pa jim preko 600 tisoč zavarovancev.

»Zagotovo je eden ključnih izzivov demografskih, ekonomskih in tehnoloških sprememb, kako si v prihodnosti zagotoviti dostojno pokojnino, obenem pa učinkovito zdravstveno zavarovanje,« je izpostavil Aleš Žižmund, izvršni direktor za prodajo in obenem predstavil možnosti, ki so jih za to razvili v AS-u. Pokojninsko varčevanje AS zagotavlja finančno optimizacijo varčevanja za dodatno pokojnino, ki v 2. stebru prinaša tudi pomembne davčne ugodnosti. Naložbena politika je prilagojena starosti zavarovanca in se skozi čas spreminja od bolj tveganih do umirjenih in zajamčenih naložb.

Z dolgoletnimi izkušnjami na področju zdravstvenih zavarovanj AS ostaja pomembni ponudnik dodatnih zdravstvenih zavarovanj. S Centrom Zdravje AS so zavarovanja dopolnili z dobrodošlimi storitvami za zavarovance, med katere sodijo informacije o uveljavljanju zdravstvenih zavarovanj, pomoč ob naročanju na specialistični pregled in iskanju primernega specialista ter najkrajše čakalne vrste, ki so zavarovancem na voljo preko brezplačne telefonske številke 080 81 10. Obenem imajo vsi AS-ovi dopolnilni zdravstveni zavarovanci na voljo tudi brezplačno pomoč na domu v primeru nezgode, ki obsega tudi prevoze na zdravniške preglede.

Poslovna enota zavarovalnice v Mariboru uspešno posluje že od leta 1992 in pokriva območje celotne Štajerske in Koroške. Zaposluje 98 sodelavcev, ki jih od januarja 2015 vodi direktor David Perko. Za še bolj enostaven pregled nad sklenjenimi zavarovanji, so marca poskrbeli s preglednim portalom Moj AS. Ta preko računalnika, pametnega telefona ali tablice omogoča enostavno pregledovanje sklenjenih polic, sklepanje zavarovanj ali naročilo zastopnika, pregledovanje škodnih spisov in možnost prijave škode, pregledovanje plačil, predvsem pa enostavno komunikacijo z zavarovalnico le z enim klikom. Moj AS pa nudi tudi informativni izračun pokojnine po veljavni zakonodaji in preprosto, varno in donosno upravljanje s sredstvi svojega pokojninskega varčevanja.

novinarska konferenca AS

Po besedah predsednika uprave Gabrijela Škofa v AS-u beležijo enake trende, kot so sicer značilni za slovenski zavarovalni trg. »V letošnjih prvih dveh mesecih smo zbrali za 54 mio evrov premij, kar je v skladu z načrti in izplačali za 31 mio evrov škod. Zadovoljni pa smo, da se posamezniki vedno bolj zavedajo, kako pomembno je, da za obdobje po upokojitvi poskrbijo že danes. Obenem se zaradi staranja prebivalstva povečujejo potrebe po zdravstveni oskrbi. Ker smo inovativni in sledimo dogajanju na trgu, željam strank, predvsem pa skrbimo za večjo varnost v vseh življenjskih obdobjih, smo v razvoju namenili največji poudarek osebnim zavarovanjem.«

Druge novice

Dodaj odgovor

Prosimo izpolnite preden nadaljujete! *

S klikom na gumb "Objavi komentar" se strinjate s pravili komentiranja.