22:44, sob, 18. Maj

Pubec bo promoviral štajerska mlada vina





Štajerski vinarji, ki pridelujejo mlado vino, so se s ciljem boljše promocije in lažjega vstopa na nove trge povezali v projekt Pubec. Med drugim se bodo s to novo blagovno znamko predstavili na 1. Salonu štajerskih mladih vin, ki bo 2. novembra v Mariboru.

01_Predstavitev projekta Pubec

Kot je na današnji novinarski konferenci v Mariboru povedala Simona Hauptman iz Kmetijsko gozdarskega zavoda Maribor, številna priznanja doma in v tujini dokazujejo, da štajerski vinarji znajo pridelati kakovostna vina, manjka pa jim organiziran, celovit pristop k potrošniku. To želijo spremeniti prav s projektom Pubec, h kateremu se je zaenkrat priključilo 27 vinarjev.

05_Simona Hauptman

“Poleg pospeševanja prodaje mladega vina pod eno blagovno znamko Pubec prinaša tudi racionalizacijo poslovanja in stroškov promocije, na drugem nivoju pa osvešča ljudi, zlasti mlade, o kulturi pitja vina,” je dodal pobudnik projekta Borut Cvetko iz podjetja Mediaspeed. Prav s ciljem, da bi poudarili “mladostno nagajivost mladega vina in regijo”, so za ime izbrali izraz pubec, ki je štajerski izraz za fanta.

03_Borut Cvetko

V načrtu so skupni nastopi na trgih in predstavitvah tako v Sloveniji kot v tujini. Letos bodo Salon štajerskih mladih vin priredili v Mariboru, prihodnje leto pa ga nameravajo še v Ljubljani.

Mlado vino je sicer lahko po veljavni zakonodaji v prodaji en mesec po trgatvi in do 31. januarja naslednje leto. Enotno obešanko Pubec bodo lahko v tem času nosila le mlada bela vina iz slovenske Štajerske. Takšno vino je lahko suho ali polsuho, z nižjimi alkoholnimi stopnjami in manjšo vsebnostjo žvepla ter napolnjeno v steklenicah volumna 0,75 litra.

09_Predstavitev projekta Pubec

Po besedah direktorice Zavoda za turizem Maribor Pohorje Janje Viher, ki povezuje 22 občin, so takšni projekti izjemnega pomena za krepitev prepoznavnosti Štajerske kot vinorodne dežele in turistične destinacije. “Danes štejejo vsebine in Pubec zagotovo prinaša celostno zgodbo, ki je v Sloveniji še ni. Prepričana sem, da lahko tovrstni projekti s svojim programom in ponudbo dolgoročno privabijo še več obiskovalcev in turistov v naše kraje,” je ocenila.

06_Janja Viher

Po mnenju direktorice Znanstveno-raziskovalnega središča Bistra Ptuj Aleksandre Pivec so takšni projekti tudi dobra osnova za uspešno kandidiranje za evropska sredstva, saj prinašajo pozitivne trajnostne učinke na več področjih.

04_Aleksandra Pivec

Vir: STA

Druge novice

Dodaj odgovor

Prosimo izpolnite preden nadaljujete! *

S klikom na gumb "Objavi komentar" se strinjate s pravili komentiranja.