20:46, sob, 18. Maj

Predstavili so se “Pubeci”





Včeraj se je v salonu Audi, Porsche Ptujska cesta Maribor, predstavilo 27 štajerskih vinarjev, ki je pristopilo k projektu „Pubec“, ki predstavlja nagajivo mlado vino.

pubec 2015 (3)

Gre za projekt prepoznavnosti mladih štajerskih vin in vinarjev – kontrast najstarejše trte na svetu in mlado vino prinaša unikatne vsebine – krepitev prepoznavnosti Štajerske kot turistične destinacije – povezovanja vinarjev in mest prinaša možnost pridobivanja evropskih sredstev in krepitev gospodarstva.

Salon štajerskih mladih vin se je tako predsatvil včeraj. Nova blagovna znamka »PUBEC – Štajersko mlado vino« je prvič povezala štajerske vinarje, ki pridelujejo mlado vino. S tem skupnim pristopom so želeli povečati prepoznavnost svojih mladih vin na domačem trgu in v tujini.

»PUBEC« kakor se imenuje tudi skupna blagovna znamka, se ustvarja povezovanje štajerskih vinarjev, ki pridelujejo mlado vino. Z enotnim in celovitim pristopom na trgu štajerski vinarji želijo doseči večjo prepoznavnost in moč na slovenskem trgu in tudi na trgu sosednjih držav.

Kdo je »PUBEC«?
Pubec – ime, ki ga vsi Slovenci prepoznajo kot nekaj štajerskega. Pubec je štajerski izraz za fanta, dečka. »Pubec« ali fant, kot dorasel mlad moški, v projektu PUBEC nagajivo simbolizira mlado vino. Obenem se poimensko sklada s štajersko regijo, ki jo projekt kot tak tudi povezuje. V enem nazivu povezuje dvoje; v prenesenem pomenu mladostno nagajivost mladega vina in regijo, iz katere le-to izhaja. 27 štajerskih vinarjev pristopilo k projektu skupnega nastopa na trgu mladih vin K projektu »PUBEC – Štajersko mlado vino« je že pristopilo 27 štajerskih vinarjev. To so: Steyer Vina, P&F Jeruzalem Ormož, Vino Gaube, Vina Joannes, Vina Valdhuber, Dveri-Pax,Vina Frešer, Vinogradništvo Mulec, Turizem Pungračič, Hiša vina Doppler, Vino Leber,Matic wines, Kmetija Fleisinger, Vino Greif, Vino Kupljen Jeruzalem, Vino MAK, Vina Vehovar, Vinogradništvo Vračko, Vila Platana, Dvorsko vino, Kmetija Ferk, Vinogradništvo Cvitanič, Turistična kmetija Toplak, Vinarstvo Hafner, Vino Falot, Hiša vin Emino, Vinotoč Anderlič Borut.

Pobudnik projekta »PUBEC« Borut Cvetko izpostavlja, da projekt prinaša v slovenski prostor novost in štajerskim vinarjem z enovitim in celostnim pristopom omogoča razširitev svoje ponudbe tudi v segment mladega vina, kar poprej ni bila praksa oz. so se je posluževali le posamezniki. „“PUBEC“ povezuje vinarje, za kar gre vsem, ki so pristopili k projektu, tako vinarjem, soorganizatorju in partnerjem, velika zahvala. Sam nisem vinar, a sem sinergijo skupnega nastopa vinarjev zaznal že kot soorganizator Salona Traminec. Porodila se je ideja, da izkoristimo veliko praznino na področju mladih vin in tudi po zgledu dobrih praks iz tujine razvijemo unikatno zgodbo na tem področju tudi v Sloveniji, na Štajerskem. Projekt prinaša ogromen potencial za krepitev večje prepoznavnosti tukajšnjih vinarjev in njihovih mladih vin ter njihovih blagovnih znamk in jim daje dodano vrednost. Poleg pospeševanja prodaje mladega vina pod eno blagovno znamko Pubec prinaša tudi racionalizacijo poslovanja in stroškov promocije, na drugem nivoju pa ozavešča ljudi, zlasti mlade, o kulturi pitja vina.« »PUBEC« ne namerava ostati zgolj na Štajerskem, ampak je že za naslednje leto predvidena tudi promocija štajerskega mladega vina drugod po Sloveniji, z njim pa bodo osvojili tudi Ljubljano,“ je dejal.

Druge novice

Dodaj odgovor

Prosimo izpolnite preden nadaljujete! *

S klikom na gumb "Objavi komentar" se strinjate s pravili komentiranja.