22:24, pon, 13. Maj

Od majhnega spletnega projekta do 30 milijonov poslanih kartic





Projekt Postcrossing, ki povezuje svet preko pošiljanja razglednic, praznuje danes 10-letnico obstoja. Vse se je pričelo z majhno spletno stranjo, danes pa lahko govorimo o pravi razglednični revoluciji. Projekt povezuje že več kot pol milijona članov, do danes je bilo poslanih preko 30 milijonov razglednic.

contentimage_25048_280_0

Paulo Magalhães je julija 2005 ustanovil Postcrossing s ciljem povezovanja ljubiteljev pošiljanja razglednic širom sveta. Ker je pogrešal prejemanje razglednic in razmišljal, da njegova želja najbrž ni osamljena, se je odločil, da bo iznašel način, kako bi lahko s pomočjo spleta povezal ljudi s podobnimi interesi. Zamisel o projektu je gradil na osnovni ideji: če pošlješ razglednico, boš razglednico tudi prejel. Kot rezultat njegovih prizadevanj je zaživel spletni portal, ki danes šteje več kot pol milijona registriranih uporabnikov iz 215 držav od Afganistana do Zimbabveja. Uporabniki, ki nimajo omejitev, kot so narodnost, vera, politično prepričanje, starost ali spol, so poslali že več kot 30 milijonov razglednic.

Trenutno je v Sloveniji 917 registriranih uporabnikov. Naša država je z več kot 99.000 poslanimi razglednicami na 35. mestu med sodelujočimi državami. Na prvem mestu je Nemčija, ki sicer nima največ uporabnikov, beleži pa daleč najvišje število poslanih razglednic. Idejo »postcrossinga« najbolje promovirajo prav uporabniki sami. Mnogo “postcrosserjev” je našlo prijatelje, s katerimi si dopisujejo tudi izven projekta, veliko se jih udeležuje rednih srečanj, ki jih posamezniki organizirajo v različnih državah. Eno takšnih je bilo organizirano tudi v Sloveniji. Srečanja niso namenjena le izmenjavi razglednic, znamk, izkušenj, temveč tudi druženju in sklepanju novih poznanstev.

Ob 10-obletnici je Paolo Magalhães izjavil, da v današnjem času, ko so medsebojni odnosi vse bolj brezosebni, elektronska komunikacija ne more nadomestiti čara klasičnih razglednic. “Vsakdo lahko klikne na gumb, a razglednica je veliko bolj osebna. Zadnjih 10 let in 30 milijonov razglednic nam je pokazalo, da ljudje po vsem svetu, vseh starosti in družbenih okolij še vedno cenimo klasično razglednico,” dodaja Paolo Magalhães.

Druge novice

Dodaj odgovor

Prosimo izpolnite preden nadaljujete! *

S klikom na gumb "Objavi komentar" se strinjate s pravili komentiranja.