23:58, sob, 18. Maj

Klub Oven s predstavitvijo obnovljivih virov otrokom





Oktobrsko srečanje Kluba Oven je bilo posvečeno predstavitvi obnovljivih virov energije in možnosti varčevanja z energijo mlajšim generacijam. Med drugim so otrokom danes v mariborskem Centru eksperimentov pokazali, kako lahko zasveti žarnica s pomočjo energije iz limon.

klub oven, foto sta

Zbirka Centra eksperimentov Maribor je sestavljena iz okoli 50 različnih eksperimentov v namen spoznavanja naravoslovnih pojavov z različnih znanstvenih področij. Otroci so tako imeli nocoj priložnost spoznati na primer model sončne in vetrne elektrarne ter pridobivanje energije s pomočjo poganjanja kolesa.

Po besedah strokovne vodje centra Dragice Marinič so otroci zelo odprti za takšna spoznanja. “Skozi delavnice, tudi v okviru praznovanja rojstnih dni, jih želimo povabiti k znanosti na enostaven in zabaven način. To je poučna zabava, na kateri so lahko otroci biologi, kemiki, fiziki ali karkoli drugega, kar jih zanima,” je povedala.

Številni eksperimenti so zanimivi tudi za starše, katerim v centru eksperimentov prav tako posvečajo veliko pozornosti. Po izkušnjah Mariničeve je lahko namreč znanost razburljiva in poučna zabava za vse generacije.

Srečanje Kluba Oven, ki je projekt družbe Oven Elektro Maribor, je bilo tokrat prvič posvečeno najmlajšim. Otroci so po besedah direktorja družbe Miroslava Prešerna zelo zahtevno občinstvo, a je po njegovem mnenju nujno, da se jih začenja seznanjati z obnovljivimi viri energije in nujnosti varčevanja z energijo že zelo zgodaj, še posebej na tako enostaven in zabaven način.

Klub Oven je energetsko-kulturno-izobraževalni projekt, s katerim želijo širši javnosti predstaviti vsebine s področja obnovljivih virov energije, e-mobilnosti, zelenih delovnih mest in recikliranja. Dejavnosti potekajo z organizacijo mesečnih dogodkov, prek spletne strani in skozi info točko, ki so jo marca odprli v mariborskem Kinu Udarnik.

Po besedah Prešerna so z dogodki, ki jih prirejajo od začetka tega leta, presegli svoja pričakovanja. “Cilje smo presegli, tako po udeležbi na dogodkih kot po gledanosti oddajanja v živo in posnetkov na spletu. Tudi sama podoba podjetja se je močno popravila, kar se že opaža tudi na prodaji povezanih produktov. Čeprav nimamo sreče z vremenom, je okolje presenetljivo dobro sprejelo to našo pobudo,” je povedal.

Vir: STA

Druge novice

Dodaj odgovor

Prosimo izpolnite preden nadaljujete! *

S klikom na gumb "Objavi komentar" se strinjate s pravili komentiranja.