22:00, pon, 29. Apr

Internet in televizija hkrati





Slovenci so po uporabi interneta med gledanjem televizije občutno nad evropskim povprečjem. Kar 71 odstotkov slovenskih spletnih uporabnikov med gledanjem televizije hkrati uporablja internet, medtem ko evropsko povprečje znaša 48 odstotkov, so danes sporočili iz družb Valicon in Iprom.

getfoto2 (2)

Med tistimi, ki med gledanjem televizije uporabljajo internet, jih 44 odstotkov uporablja prenosni računalnik, 39 odstotkov pametni telefon in ena tretjina tablico, je še razvidno iz raziskave Valicona in Iproma z naslovom Medijska potrošnja.

Raziskava še ugotavlja, da uporabniki na internetu največ časa namenijo branju in gledanju novic in člankov, uporabi družbenih omrežij, e-pošti ter spremljanju uporabniško ustvarjenih video vsebin.

Znotraj časa, namenjenega internetu, ga uporabniki petino namenjajo uredniškim vsebinam (novice, članki, video novice) na novičarskih portalih in mobilnih aplikacijah, 19 odstotkov časa porabijo za uporabniško ustvarjene vsebine (gledanje zabavnih video vsebin, uporaba družbenih omrežij), 17 odstotkov pa za različne storitve in informacije (brskanje po spletnih trgovinah in straneh z informacijami o izdelku ali storitvi, brskanje po spletnih straneh na splošno, e-pošta …).

Največ, 38 odstotkov časa, ki ga slovenska populacija z dostopom do interneta namenja nespletnim medijem, je namenjenega spremljanju uredniških vsebin (gledanje rednega TV-programa, branje tiskanih revij in časopisov, poslušanje radia).

“Internet je ‘razdrobljen’ medij in se ga ne da neposredno primerjati s tradicionalnimi mediji, ki so v veliki večini uredniški. Ne glede na to pa je dejstvo, da je povprečen uporabnik interneta več časa izpostavljen oglasom na internetu kot v drugih medijih,” pojasnjuje direktor projektov in partner v podjetju Valicon Matjaž Robinšak.

Valicon in Iprom sta raziskavo izvedla med marcem in aprilom letos, na vprašalnik je odgovorilo 818 oseb. Vzorčni okvir so bili slovenski uporabniki interneta, rekrutacija k sodelovanju pa je potekala v digitalnih medijih prek spletnih oglasov s pomočjo programske opreme Iprom Cloud.

Ljubljanski Valicon je ena vodilnih družb za trženjsko svetovanje na območju jugovzhodne Evrope. Prav tako ljubljanski Iprom pa je ena vodilnih spletnih medijskih agencij na domačem trgu.

Vir: STA

Druge novice

Dodaj odgovor

Prosimo izpolnite preden nadaljujete! *

S klikom na gumb "Objavi komentar" se strinjate s pravili komentiranja.