11:26, ned, 5. Maj

Delno zaprtje Koroške ceste prineslo pričakovane rezultate





Rezultati meritev prometa in spremljanja vedenja voznikov na trinajstih cestnih odsekih v času tritedenske delne zapore Koroške ceste v Mariboru so potrdili pričakovanja pripravljavcev celostne prometne strategije, so sporočili iz mariborske občine. Župan Andrej Fištravec napoveduje, da bodo nadaljevali z zmanjševanjem prometa v mestu.

koroška1

Kot ugotavlja študija tritedenskega poskusnega delnega zaprtja ceste, ki so jo pripravili na mariborski gradbeni fakulteti, v mestnem jedru do večjih zastojev ni prihajalo, so pa več prometa zaznali na Lentu in Krekovi ter Maistrovi ulici. Tudi testna prometna ureditev s sistemom skupnega vodenja kolesarjev in motoriziranega prometa na vozišču brez sredinske črte, se je po mnenju stroke izkazala za uspešno.

S pomočjo realnih in zanesljivih meritev bodo zdaj lahko strokovne službe predlagale nadaljnje ukrepe za umirjanje prometa v mestnem jedru, so napovedali na mariborski občini.

Meritve testne študije so pokazale, da se je promet v prvem tednu merjenja prerazporedil in v drugem tednu pričel upadati. Na določenih ulicah se je promet zmanjšal, kar po mnenju stroke nakazuje na to, da so Mariborčani pripravljeni pustiti vozila doma.

Fištravec se zaveda, da je spreminjanje navad ljudi dolgotrajen postopek, kljub temu pa verjame, da bodo cilj, ki so si ga zastavili v celostni prometni strategiji in sledi evropskim smernicam, da do leta 2020 zmanjšamo promet osebnih vozil v mestnem jedru za 15 odstotkov, tudi dosegli.

“Nadaljevali bomo, kjer smo končali. Najprej bomo ovrednotili rezultate in izkušnje iz projekta Odprta Koroška, nato pa se bomo lotili celostnega reševanja prometne problematike starega mestnega jedra. Po posvetu urbanistične komisije bomo pripravili strokovne podlage za nadaljevanje projekta in dolgoročne načrte za nadaljevanje zapiranja mestnega jedra za promet osebnih vozil,” je dejal mariborski župan.

Kot je ob tem poudaril, bo umirjanje prometa v mestnem jedru postopoma prineslo tudi druge učinke, kot so zmanjšanje hrupa, bolj zdravo življenje in manj stroškov za popravilo cest. Posledično bodo lahko več denarja vlagali v javni potniški promet in urejanje kolesarskih stez, je še dodal.

Vir: STA

Druge novice

Dodaj odgovor

Prosimo izpolnite preden nadaljujete! *

S klikom na gumb "Objavi komentar" se strinjate s pravili komentiranja.