Začel se je november in z njim tudi enomesečna kampanja Movember. Ta v ospredje postavlja ozaveščanje o pomenu zdravja moških, predvsem preventivo in zgodnje odkrivanje raka prostate in mod. Zaščitni znak gibanja Movember so brki, tako da se mnogi moški odločijo da si novembra pustijo rasti brke.
Moški v povprečju umrejo 4,5 leta prej kot ženske
Na spletni strani gibanja so opozorili, da moški v povprečju umrejo 4,5 leta prej kot ženske. Pri tem pa poudarili, da je razloge mogoče preprečiti. Vse večje število moških, okoli 10,8 milijona po vsem svetu, živi z diagnozo raka prostate.
Gibanje se osredotoča na preventivo
V svetovnem merilu je rak mod najpogostejši rak pri mladih moških. Cilj gibanja je zato preprečevanje raka prostate in raka na modih ter samomorov oziroma do leta 2030 zmanjšati prezgodnjo umrljivost moških za 25 odstotkov.
Gibanju, ki so ga leta 2003 ustanovili v Avstraliji, so sledili številni moški, zlasti z aktivnostjo na družbenih omrežjih. Med drugim so aktivnosti promovirali z zaraščenimi brki.
Aktivna vključitev, skrb za zdravje in zbiranje sredstev
Tudi letos lahko moški aktivno sodelujejo in v aplikaciji Movember oblikujejo javni profil, na katerem lahko delijo vse, kar počnejo za moško zdravje. Postavijo si lahko tudi cilj zbiranja sredstev. Obenem pa lahko delijo fotografije sebe in svojih brkov, ki služijo za spodbujanje donacij dobrodelnim organizacijam. Zbrana sredstva omogočajo financiranje pomembnih projektov za zdravje moških. Od leta 2003 je gibanje Movember sicer financiralo več kot 1300 projektov na področju zdravja moških po vsem svetu, so poudarili pri gibanju.
Vir: STA














