Od torka, 17. junija, do sobote, 21. junija, bo v BTC Cityju Ljubljana zaživela pop-up trgovina z zanimivim konceptom: nakupovanjem izgubljenih, nedostavljenih paketov.
Ti bodo na voljo v pritličju dvorane A, med trgovinama Subway in Champion, vsak dan med 10. in 20. uro.
Organizatorji obljubljajo več kot deset ton zapakiranih pošiljk, ki so iz različnih razlogov ostale brez naslovnika. Vsebina paketov je neznana – kupci jih izberejo na slepo in jih plačajo po teži. Pred nakupom odpiranje paketov ni dovoljeno.
Na voljo sta dve kategoriji:
standardni paketi (1,99 € za 100 g),
premium paketi (2,79 € za 100 g).
Obiskovalci imajo na voljo deset minut, da si izberejo želene pakete
Po navedbah organizatorja se v njih lahko skrivajo različni izdelki – od tehnoloških naprav in oblačil do parfumov ali igrač – vendar vsebine niso predhodno znane niti jamčene.
Koncept, ki temelji na elementu presenečenja, v tujini ni novost. Ponekod je naletel na veliko zanimanja, drugje tudi na pomisleke – predvsem zaradi vprašanja vrednosti vsebine in ekoloških vidikov. V Sloveniji pa je tovrstna prodaja še razmeroma sveža praksa.