Ptujski mestni svetniki so včeraj nadaljevali pred mesecem dni prekinjeno izredno sejo, na kateri so razpravljali o predlagani državni obnovi vse bolj obremenjene Ormoške ceste. Obnovo so podprli, ob tem pa na ministrstvo za infrastrukturo naslovili več dodatnih zahtev lokalnega prebivalstva in tamkajšnje civilne iniciative.
Med drugim so zahtevali, da na cesti med Spuhljo in Ptujem ministrstvo prepove mednarodni tovorni tranzitni promet in ga preusmeri na avtocesto, kar se bo s 1. junijem deloma tudi uresničilo, saj bo od tistega dne na območju Spodnjega Podravja tovrstni promet prepovedan prek večine mejnih prehodov z izjemo Gruškovja.
Mestni svetniki so tudi podprli prizadevanja in stališča krajanov četrtnih skupnosti Jezero in Spuhlja ter tamkajšnje civilne iniciative, ki zahtevajo, naj direkcija za infrastrukturo ob rekonstrukciji ceste ne širi več kot je treba. V projekt naj poleg tega vključi površine za pešce in kolesarje, označi več prehodov za pešce ter postavi stacionarni radar.
Prav tako od direkcije zahtevajo, da predvideno krožišče dimenzionira v manjšem polmeru, kot je to v projektni dokumentaciji predvideno zdaj, vse lastnike zemljišč ob cesti, v katere bodo z obnovo posegli, pa obravnava individualno.
Pristojne na ptujski občini so še zadolžili, da skupaj z državo nadaljujejo z aktivnostmi za umeščanje in izgradnjo južne obvoznice, medtem ko gradnja obvoznice po severni strani Ptujskega jezera, ki bi potekala preko Puhovega mostu, za mesto po njihovem mnenju ni sprejemljiva.
Civilna iniciativa je v zadnjem letu zaradi nevzdržnih razmer že sedemkrat protestno zaprla Ormoško cesto. Prebivalci ob cesti so nasprotovali načrtovani obnovi, saj se bojijo, da bi nanjo navezali hitro cesto Ormož-Ptuj.
Predstavnik direkcije Tomaž Willenpart jim je na aprilski izredni seji večkrat zagotovil, da rekonstrukcija državne ceste, ki jo vodi direkcija, ni povezana z umeščanjem hitre ceste, ki je v pristojnosti Darsa.
Še pred izredno sejo je ptujski mestni svet včeraj opravil tudi redno majsko sejo, na kateri so med drugim začeli postopke za prostorsko umestitev vodnega zadrževalnika na Rogoznici ter s tem mesto zaščititi pred posledicami obilnejših padavin in poplavljanja vodotokov.
Prav tako so potrdili višje cene oskrbe s pitno vodo, ki so med drugim posledica pokrivanja izgub na omrežju, in hkrati znižali subvencijo za oskrbo s pitno vodo. Ptujska občina bo nadaljevala tudi z gradnjo kolesarskih poti, zato so včeraj potrdili projekt gradnje na Zagrebški cesti.
Vir: STA