12:07, torek, 03.12.2024
Maribor
temperature icon 4°C

Odziv Lidla: “Naš namen nikakor ni bil zavajanje kupcev, saj se v Lidlu stalno trudimo, da so kupci na prvem mestu in da jih ne razočaramo”

Kupci Lidla so izrazili razočaranje po tem, ko so ob velikih oglasnih akcijah za določene izdelke ob prihodu v trgovino ugotovili, da je bilo na voljo le nekaj kosov. Ena od kupk je izpostavila, da je Lidl v svojem reklamnem letaku in spletni strani obsežno oglaševal poseben izdelek po znižani ceni, vendar ga kljub zgodnjemu prihodu v trgovino ni uspela kupiti, saj naj bi bile zaloge hitro pošle. Na odziv kupcev so se v Lidlu že odzvali.

Za lokalec.si so v Lidlu pojasnili:Kljub skrbnemu načrtovanju v nekaterih primerih povpraševanje preseže količino nekaterih izdelkov; naročene količine so bile načrtovane na podlagi preteklih prodajnih akcij primerljivih izdelkov, pri čemer smo upoštevali pričakovano povpraševanje na trgu.”

“Oba izdelka, ki ju omenjate, smo imeli v ponudbi prvič (namaz iz pistacije je bil prvič v ponudbi samostojno, predhodno smo ga ponudili v pakiranju z drugim izdelkom in manjše gramature). Na podlagi tokratnega zanimanja, pa bomo lahko v prihodnje ponudbo prilagodili, da bi zagotovili razpoložljivost za celotno trajanje akcije.”

“Naš namen nikakor ni bil zavajanje kupcev, saj se v Lidlu stalno trudimo, da so kupci na prvem mestu in da jih ne razočaramo. Zato želimo izpostaviti tudi, da omenjenih izdelkov v nobenem kraju nismo oglaševali na jumbo plakatih. Vsem kupcem se za nevšečnosti opravičujemo; informacijo o povpraševanju pa smo že posredovali odgovornemu oddelku, da jim bo v pomoč pri načrtovanju naslednje akcije,” so zaključili v Lidlu.

Deli z ostalimi:

Druge novice

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Anketa

Ali raje načrtujete prihodnost ali živite za trenutek?

Loading ... Loading ...