Kupci Lidla so izrazili razočaranje po tem, ko so ob velikih oglasnih akcijah za določene izdelke ob prihodu v trgovino ugotovili, da je bilo na voljo le nekaj kosov. Ena od kupk je izpostavila, da je Lidl v svojem reklamnem letaku in spletni strani obsežno oglaševal poseben izdelek po znižani ceni, vendar ga kljub zgodnjemu prihodu v trgovino ni uspela kupiti, saj naj bi bile zaloge hitro pošle. Na odziv kupcev so se v Lidlu že odzvali.
Za lokalec.si so v Lidlu pojasnili: “Kljub skrbnemu načrtovanju v nekaterih primerih povpraševanje preseže količino nekaterih izdelkov; naročene količine so bile načrtovane na podlagi preteklih prodajnih akcij primerljivih izdelkov, pri čemer smo upoštevali pričakovano povpraševanje na trgu.”
“Oba izdelka, ki ju omenjate, smo imeli v ponudbi prvič (namaz iz pistacije je bil prvič v ponudbi samostojno, predhodno smo ga ponudili v pakiranju z drugim izdelkom in manjše gramature). Na podlagi tokratnega zanimanja, pa bomo lahko v prihodnje ponudbo prilagodili, da bi zagotovili razpoložljivost za celotno trajanje akcije.”
“Naš namen nikakor ni bil zavajanje kupcev, saj se v Lidlu stalno trudimo, da so kupci na prvem mestu in da jih ne razočaramo. Zato želimo izpostaviti tudi, da omenjenih izdelkov v nobenem kraju nismo oglaševali na jumbo plakatih. Vsem kupcem se za nevšečnosti opravičujemo; informacijo o povpraševanju pa smo že posredovali odgovornemu oddelku, da jim bo v pomoč pri načrtovanju naslednje akcije,” so zaključili v Lidlu.