Za odgovorno ravnanje z vodo in poenoteno pozicioniranje v gostinstvu in turizmu

Na včerajšnji strokovni konferenci o novi perspektivi rabe vode v turizmu in gostinstvu Območne obrtno-podjetniške zbornice Maribor in Zavoda za inovativnost so strokovnjaki spregovorili o odgovornem ravnanju s pitno vodo ter perspektivah trženja pitne vode iz pipe v gostinstvu in turizmu. V Sloveniji namreč do zdaj še ni enotnega trženja pitne vode iz pipe in hkrati čim bolj odgovornega ravnanja z vodo, za kar se zavzemajo tudi strokovnjaki, ki so bili na konferenci.

Ravnanje s pitno vodo namreč zahteva odgovornejši pristop tudi v turizmu, na kar so opozorili na konferenci. Partnerja v evropskem projektu Flagship Products, Zavod za inovativnost in podjetništvo ter Območna obrtno-podjetniška zbornica Maribor v sodelovanju s Sekcijo za gostinstvo in turizem pri Območni obrtno-podjetniški zbornici Maribor sta prav zaradi tega pripravila omenjeno konferenco, na kateri so svoje ugotovitve in poglede predstavili Blaž Cvar, predsednik Sekcije za gostinstvo in turizem iz Obrtno-podjetniške zbornice, ki je govoril o postrežnini in načinu ravnanja z vodo v gostinskih lokalih; Danilo Burnač, direktor podjetja Mariborski vodovod, ki je predstavil kakovost mariborske vode in projekt Kapljica, ter Marko Kac iz zavoda za inovativnost, ki je predstavil vodo kot vodilni produkt v turizmu in gostinstvu.

Fotografija je simbolična

Fotografija je simbolična

Marko Kac iz Zavoda za inovativnost je izpostavil, da želijo poudariti pravi pomen vode, ki je vir življenja, in kot tako jo želijo tudi pozicionirati. In če smo v turizmu že znali pozicionirati mineralno in termalno vodo, ima pitna voda še veliko izzivov. In zaradi tega želijo pri gostincih in v turizmu doseči, da postanejo ambasadorji ustrezne, odgovorne rabe pitne vode. Njegova izjava je v posnetku:

Da je treba z vodo res odgovorno ravnati, se zavedajo tudi pri Mariborskem vodovodu, kjer se trudijo stopiti tudi iz okvirjev. Kot pravi direktor Mariborskega vodovoda Danilo Burnač bi lahko Slovenija iz te naravne surovine v turizmu iztržila več. “Na pipi imamo kvalitetno pitno vodo in seveda bi bilo primerno, tudi zaradi zdravja in tudi zaradi razvoja turizma, da to temo primerno propagiramo.” Izjava je v posnetku:

Predsednik Sekcije za gostinstvo in turizem iz Obrtno-podjetniške zbornice Blaž Cvar pa je dejal, da slovenska gastronomija doživlja razcvet, prihodnje leto bomo evropska gastronomska regija, zato se je treba truditi za ekološko pridelavi surovin, ob tem pa vključiti tudi pitno vodo. To pa pomeni: manj plastenk vode v lokalih in več pitne vode iz pipe. Poudarja, da ne gre zgolj za zaračunavanje vode iz pipe, ampak za gastronomsko ponudbo. Njegova izjava je v posnetku.

Janja Viher, prav tako iz Sekcije za gostinstvo in turizem Obrtno-podjetniške zbornice pa pravi, da Obrtno-podjetniška zbornica Maribor že dlje časa z zaskrbljenostjo spremlja, kako v lokalih uporabljajo pitno vodo, jo strežejo in na kak način to računajo. Radi bi imeli poenoten pristop pri temu, zato so tudi sklicali konferenco, kot enega izmed korakov k poenotenju.

Izziv odgovorne rabe vode je sicer pomemben vidik projekta Flagship Products, ki je financiran iz Evropskega sklada za regionalni razvoj, programa sodelovanja Interreg V-A Slovenija – Avstrija 2014-2020. Eden ključnih ciljev projekta je v kombinaciji z vodilnimi produkti razviti nove turistične ponudbe in s tem ustvariti izjemna počitniška doživetja, ki jih druga območja ne bodo mogla kopirati. Predvideni rezultati projekta so krepitev ozaveščenosti o regionalnih posebnostih, nova sodelovanja, novi moduli usposabljanja, nove ponudbe produktov in doživetij v povezavi z vodilnimi produkti in zlasti novi turistični obiskovalci regije.

Oddaj komentar

Prosimo izpolnite preden nadaljujete! *

0 KOMENTARJEV