PRENOS V ŽIVO

VIDEO: Rušane navdušile mišice
Skoraj gola in zelo mišičasta telesa. Po dvajsetih letih premora

Za nadgradnjo mariborske železniške postaje tri ponudbe

Za projekt nadgradnje železniških postaj Maribor ter Tezno in progovnega odseka Maribor-Počehova so prispele tri ponudbe, je danes sporočila državna direkcija za infrastrukturo. Najcenejša predvideva izvedbo projekta za 53,4 milijona, najdražja pa za 55,5 milijona evrov.

Direkcija za infrastrukturo je danes ob 11. uri odprla pravočasno prispele ponudbe za naročilo nadgradnje železniške postaje Maribor, nadgradnje železniške postaje Tezno in nadgradnje progovnega odseka Maribor-Počehova na glavni železniški progi med Zidani mostom in Šentiljem. Prejete so bile tri ponudbe.

Železniška postaja maribor

Najcenejšo ponudbo v vrednosti 53,4 milijona evrov (DDV je že vključen) sta oddali podjetji Ginex International in Kostak. Po vrednosti sledi ponudba družb Riko in RZD International (54,9 milijona evrov), tretja ponudba, ki so jo pripravila podjetja SŽ-ŽGP, Pomgrad, Kolektor Koling in GH Holding, pa dela ocenjuje na 55,5 milijona evrov.

O nadaljnjih korakih in rokih v zvezi z izbiro izvajalca na direkciji niso govorili.

Javno naročilo za nadgradnjo mariborske postaje, ki naj bi imela po novem tri perone, so objavili konec decembra, prvi določeni rok za oddajo ponudb za izvedbo pa je potekel 5. februarja. Ker do takrat ni prispela nobena ponudba, so rok podaljšali do danes.

Javno naročilo poleg nadgradnje glavne železniške postaje v središču Maribora obsega še nadgradnjo postaje v mestni četrti Tezno in progovnega odseka med Mariborom in Počehovo. Ocenjena skupna vrednost projekta, sodeč po objavi na portalu javnih naročil, je 36,5 milijona evrov brez DDV. Investicijo naj bi financirala država s sredstvi EU.

Kot je med lanskim obiskom v Mariboru povedal minister za infrastrukturo Peter Gašperšič, je glavni cilj posodobitve glavne železniške postaje v Mariboru in posledično postaje v mestni četrti Tezno, da se tovorni promet umakne iz središča mesta.

Na postaji je poleg izgradnje dodatnega perona ter obnove vhodne avle in obstoječega podhoda med drugim predvidena tudi postavitev dvigal, tekočih stopnic in druge infrastrukture za lažji dostop za gibalno ovirane osebe, prav tako naj bi posodobili signalnovarnostne in telekomunikacijske naprave ter postavili dodatne zaščitne ograje.
Vir: STA