07:53, pet, 29. Mar

V Mariboru že drugič srečanje SEEmeet Slovenia





V Mariboru se je danes drugo leto zapored začelo dvodnevno jugovzhodno evropsko poslovno B2B srečanje SEEmeet Slovenia 2018. Doslej tretji tak mednarodni dogodek v Sloveniji je skupaj pripravilo sedem regionalnih razvojnih agencij iz sedmih regij, podprla pa sta ga tudi agencija Spirit ter ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo.

seemeet 2018 (4)Po besedah koordinatorja dogodka Franca Gönca srečanje podjetnikov ponuja platformo za podjetja iz različnih panog, pri čemer je poseben poudarek na podjetjih s področja digitalizacije industrijskih procesov, informacijsko-komunikacijske tehnologije, predelovalne industrije, podjetjih s področja energetske učinkovitosti in drugih storitev.

Najmnožičnejše tuje delegacije prihajajo iz Srbije, Madžarske in Italije, sicer pa so med drugim prisotni tudi podjetniki iz Turčije, Avstrije, Velike Britanije in še nekaterih držav. Gönca zelo veseli, da jim je uspelo povečati predvsem delež tujih udeležencev, saj je teh že skoraj polovica med vsemi sodelujočimi.

seemeet 2018 (3)

Kot je povedal direktor Mariborske razvojne agencije Mihael Leskovar, je srečanje namenjeno predvsem malim in mikro podjetjem, ki jim tako omogočajo lažji vstop na tuje trge oziroma lažje spoznavanje novih potencialnih tujih partnerjev.

Na današnjem dogodku po besedah Leskovarja gostijo 110 podjetij iz devetih evropskih držav, med njimi je 147 podjetnikov ter 25 drugih članov delegacij. V dveh dneh bodo izvedli kar 1182 sestankov, saj želijo z dobro organizacijo podjetnikom omogočiti, da v čim krajšem času opravijo čim več razgovorov in si odprejo čim več vrat za prihodnje.

seemeet 2018 (5)

“Prav to je ključna naloga nas kot podpornega okolja, ki skupaj skrbi za to, da bi tudi vzhodno kohezijsko regijo postavili ob bok zahodni in kljub nekoliko nižji absorbcijski sposobnosti črpanja evropskih sredstev s takimi dogodki poskrbimo, da bodo naša podjetja lažje konkurirala tudi na razpisih, ki jih objavljata Spirit in gospodarsko ministrstvo,” je dejal Leskovar.

Da je osrednje vodilo javne agencije Spirit prav podpora slovenskim izvoznim podjetjem in spodbuda njihovih aktivnosti, ki vodijo v uspešne poslovne povezave in sklenitev novih poslov, pa je danes spomnila predstavnica Spirita Petra Ambrožič. Rast izvoza po njenih besedah namreč potrjuje, da ima Slovenija proizvode, ki so primerni za globalne trge.

Med aktivnostmi za spodbujanje izvoza je omenila organizacijo dogodkov za poslovne delegacije, dnevi dobaviteljev, skupinski sejemski nastopi in B2B poslovni sestanki. Slednji so namenjeni mreženju, ki jim omogoča v najkrajšem času spoznanje večjega števila potencialnih poslovnih partnerjev, tudi ta dogodek v Mariboru pa je po njenem primer dobre prakse.

Na letni ravni sicer Spirit po besedah Ambrožičeve organizira okoli 50 takšnih in podobnih dogodkov, rezultat tovrstnih aktivnosti pa je okoli tisoč obetavnih poslovnih stikov letno.

Kot je ob tem dodal Gönc, so udeleženci njihovega srečanja v prvih dveh bili dokaj zadovoljni s tem, kar so doživeli, konkretnih in uradnih podatkov o tem, koliko poslov so uspeli po zaslugi srečanja sklenit, pa ne zbirajo. “V poznejših neformalnih stikih pa vseeno izvemo, da so uspeli skleniti določene posle. Že dejstvo, da se podjetja na srečanje vračajo, to verjetno tudi dokazuje,” je dodal koordinator dogodka.

Druge novice

Dodaj odgovor

Prosimo izpolnite preden nadaljujete! *

S klikom na gumb "Objavi komentar" se strinjate s pravili komentiranja.