11:44, tor, 23. Apr

Obnova Koroške ceste se odmika, projekt je v fazi izbire izvajalca del





Kot smo že poročali, naj bi se obnova Koroške ceste v Mariboru pričela v poletnih mesecih, vendar se zaenkrat na tem območju še nič ne dogaja. Iz občine pa so nam odgovorili, da je projekt prenove v fazi javnega naročila za izbiro izvajalca del in da se bo prenova pričela takoj po zaključku javnega naročila. Kdo bo izbran naj bi bilo znano po 20. avgustu. Trenutni zamik pričetka same obnove pa da ne ogroža izvedbe projekta pravijo na mariborski občini. 

Prenova bi naj še vedno ostajala v okviru aktualne rešitve javnega arhitekturnega natečaja, ki ga je Mestna občina Maribor izvedla preko Zbornice za arhitekturo in prostor Slovenije v letu 2010, vendar da je projekt noveliran.

Idejna zasnova Koroške ceste v Mariboru

Namen investicije je ureditev ožjega območja Glavnega trga in Koroške ceste med Glavnim trgom in križiščem s Strossmayerjevo ulico. Z investicijo bo območje oblikovano kot kakovosten in sodoben javni prostor, ki gradi na obstoječi prostorski zasnovi območja. Predvideva ureditev prometnega režima, zasnovo in postavitev uličnih svetilk, zamenjavo cestnega tlaka, zasnovo in postavitev urbane opreme, zasnovo in postavitev vodnega motiva ter ureditev in zamenjavo vse potrebne komunalne infrastrukture,” še odgovarjajo na Mestni občini Maribor.

Vrednost prenove Koroške ceste z Glavnim trgom ocenjujejo na 4,7 milijona evrov, od tega je občina na Javnem razpisu za sofinanciranje ukrepov trajnostne mobilnosti Ministrstva za infrastrukturo s sklepom pridobila nepovratna sredstva v višini 2,1 milijona evrov in sicer za parterno ureditev skupnega prometnega prostora.

Po prenovi bistvenih sprememb v vodenju cestnega prometa ne bo

Na občini zagotavljajo, da se kratkoročno bistvene spremembe v vodenju cestnega prometa, po obnovi ne obetajo, saj ni zagotovljenih alternativnih možnosti za potek prometa. Bo pa občina v kratkem naročila celovito prometno, ekonomsko in urbanistično študijo, katere namen je poiskati dolgoročne rešitve ureditve prometnih tokov.

Cilj je postopno zapiranje srednjeveškega mestnega jedra, katerega del je tudi Koroška cesta z Glavnim trgom, za motoriziran promet (z izjemo javnega potniškega prometa, taksijev, dostave in intervencije). Projektna naloga je že izdelana,” pojasnjujejo na mariborski občini.

Takšen bo Glavni trg po prenovi

Napovedujejo, da bo promet v območju ureditve Glavnega trga in Koroške ceste po prenovi možno regulirati s potopnimi valji, v obdobju prireditev in v času manjših prometnih obremenitev pa se bo območje lahko občasno zapiralo za ves promet.

 

Morda vas zanima tudi to:

Druge novice

Dodaj odgovor

Prosimo izpolnite preden nadaljujete! *

S klikom na gumb "Objavi komentar" se strinjate s pravili komentiranja.