Mariborski hotelirji za vrednotenje pitne vode

Kooperativa mariborskih hotelirjev, Mariborski vodovod ter Zavod za inovativnost in podjetništvo so se lotili projekta Kapljica, s katerim bodo ovrednotili pitno vodo in ob tem ozaveščali o pomenu pitne vode.

Vodja Kooperative mariborskih hotelov Vasja Ilešič pravi: “Šele ko včasih opazujemo goste iz tujine, se začnemo zavedati, kako pomembna dobrina je v resnici voda in kako pomembno je, da lahko odpremo pipo ter si natočimo kozarec vode. Včasih je res nenavadno, ko gost stoji zraven in si misli, kako si upamo piti vodo iz navadne pipe.” Podjetje Mariborski vodovod že dolgo ozavešča o pomenu pitne vode iz pipe, direktor Danilo Burnač pa ob začetku projekta izpostavlja, da je Slovenija, pa tudi Maribor, bogata z vodnimi viri, da se letno v naši državi pretoči 34 milijard kubičnih metrov vodov in da smo Slovenci ves čas zgodovine navezani na vodo. Ob tem pa, da je slovenska pitna zdrava voda ena od priložnosti slovenskega turizma, eden od ciljev projekta Kapljica – čista pitna pa je tudi, da bi Slovenija postala vodna turistična destinacija. Izpostavil je tudi družbeno odgovorno ravnanje s pitno vodo ter njen pomen za življenje in zdravje. Posebej je izpostavil medgeneracijski prenos znanj in informacij o vodi ter povezanost Slovencev z bogatimi vodnimi viri skozi zgodovinska dejstva. Poseben poudarek je namenil pomenu medsektorske uskladitve pri predstavitvi Slovenije kot odlične vodne destinacije na Svetovni razstavi 2020 v Dubaju, ob predsedovanju Slovenije EU ter učinkovitemu trženju mariborske vode v okviru aktivnosti in kampanj Slovenije kot Evropske gastronomske regije 2021.

Predstavitev projekta Kapljica -čista pitna

Predstavitev projekta Kapljica

Predstavnik Zavoda za inovativnost in podjetništvo Marko Kac ob začetku projekta je spomnil, da so se podobnih aktivnosti s hotelirji lotili že pred petimi leti. Sedanji projekt pa je bil prvič predstavljen pred enim mesecem z željo, da se bi hotelirji in gostinci povezali z Mariborskim vodovodom in zavodom ter postali ambasadorji zdrave in čiste pitne vode. Predstavil je izziv odgovorne rabe vode in ozaveščanja o njenem pomenu za življenje kot pomemben vidik projekta FLAGSHIP PRODUCTS (program Interreg V-A Slovenija-Avstrija), v katerem je bila termalna in mineralna voda ter voda nasploh umeščena med vodilne produkte čezmejne regije.

Predstavitev projekta Kapljica - čista pitna

Predstavitev projekta Kapljica

Janja Viher iz istega zavoda je poudarila, da bi radi razširili projekt tudi na nacionalno raven in vzpostavili čim širšo mrežo partnerjev v turizmu. Za začetek bi radi omogočili pitje vode po vsem mestu, hkrati pa uvedli tudi enotno embalažo – stekleničke in kozarce. Predstavila je namreč osrednji cilj partnerskega sodelovanja, ki je izvajati napredne projekte, ki bodo izboljšali stanje na območju širše regije, spodbujali družbene, organizacijske in podjetniške inovacije ter vplivali na izboljšavo pametnih rešitev pri ravnanju s pitno vodo, za katere bo partnerstvo iskalo ustrezne lokalne, nacionalne in evropske vire financiranja. Predstavila je podporno okolje in partnersko strukturo, tako s strani Sekcije za gostinstvo in turizem pri Obrtni zbornici Slovenije, Območne obrtno-podjetniške zbornice Maribor, Štajerske turistične zveze, Štajerske gospodarske zbornice, Mestne občine Maribor ter drugih ključnih deležnikov pri izvedbi projekta. Hkrati je predstavila ključne ukrepe in aktivnosti projekta: vzpostavitev mrežne pobude deležnikov v projektu , koncipiranje in razvoj inovativnega turističnega produkta, predlogi in zasnova potrebnih marketinških ukrepov, poudarek na vključevanju pametnih informacijsko-tehnoloških rešitev ter vzpostavitev ustrezne in poenotene infrastrukture (pitniki vode, kozarci, steklenice).

Galerija

Oddaj komentar

Prosimo izpolnite preden nadaljujete! *

0 KOMENTARJEV