PRENOS V ŽIVO

VIDEO: Rušane navdušile mišice
Skoraj gola in zelo mišičasta telesa. Po dvajsetih letih premora

KFC odgovarja: “Vse pritožbe in pohvale obravnavamo individualno”

Potem ko smo poročali o pritožbah strank nove KFC restvracije v okolici Maribora, smo danes prejeli njihov odgovor. Zagotavljajo, da vse pritožbe in pohvale obravnavajo individualno, kar naj bi storili tudi v primeru zgroženega bralca M.K. A on ni bil edini.

Na Facebooku profilu KCF (Kentucky Fried Chicken) Slovenija se je (javno) pritožilo več uporabnikov, ki so poudarili, da so pred iztekom delovnega časa ostali brez “pišeka”, da so tudi 3. januarja (kar ni praznični dan) ostali pred zaprtimi vrati, da so več kot pol ure čakali na hrano (četudi gre za restavracijo s hitro prehrano) in, da jih je zmotil način postrežbe, ker da zaposleni kričijo itd.

Primer pritožbe na Facebook profilu KFC Slovenija.

Primer pritožbe na Facebook profilu KFC Slovenija.

Glede na do sedaj prejete pritožbe, v KFC Slovenija odgovarjajo, da so v nedeljo, 31. decembra, “zaradi številnih naročil prekinili njihovo sprejemanje eno uro pred koncem delovnega časa. S tem smo lahko obstoječim strankam zagotovili kakovostno postrežbo in svež KFC obrok ter omogočili zaprtje po uradno potrjenem obratovalnem času.” Med prazniki so restavracijo zaprli, ker je šlo za dela proste dneve. “O morebitnih spremembah delovnega časa bodo obiskovalci obveščeni na spletni strani kot tudi na družbenih omrežjih KFC Slovenija,” so zapisali v odgovor. Danes, po našem poročanju in prejetih pritožbah o neobveščanju strank, so na svojem Facebooku profilu že objavili novico, da bo restavracija jutri zaprta. Sicer pa so v prvih dveh dneh obratovanja na novi lokaciji v KFC-ju sprejeli več kot 900 obiskovalcev. “Natančnejše podatke o tem, koliko kuponov je bilo unovčenih s strani prebivalcev Občine Pesnica, še pridobivamo. Vsekakor pa lahko potrimo, da nas je lokalna skupnost toplo sprejela“, še dodajajo.

Morda vas zanima tudi:
Nad novim KFC-jem v Občini Pesnica se zgrinjajo pritožbe