Henklovi slovenski družbi v Mariboru lani manj dobičkonosni

Henklovi slovenski družbi v Mariboru sta lani skupaj ustvarili dobrih 79 milijonov evrov prihodkov in približno tri milijone evrov čistega dobička. Medtem ko so v proizvodnem podjetju Henkel Maribor lani beležili rahel padec prodaje, je prodajno podjetje Henkel Slovenija prihodke nekoliko povečalo, v obeh pa so leto končali z nižjim dobičkom.

Vir: Henkel Slovenija

Vir: Henkel Slovenija

V Henklu Maribor, ki se ukvarja s proizvodnjo kozmetičnih izdelkov in zaposluje okoli 550 ljudi, so lani ustvarili 39,2 milijona evrov prihodkov, okoli 400.000 evrov manj kot leto prej. Večino blaga sicer prodajo znotraj globalnega koncerna, nekaj malega pa tudi na slovenskem trgu in ostalim tujim kupcem. Družba je leto zaključila z 2,1 milijona evrov čistega dobička, kar je polovico manj kot leto prej.

Kot je v letnem poročilu, objavljenem na spletni strani Ajpesa, zapisalo vodstvo družbe, ki jo od oktobra lani vodi Christof Vollstedt, so se v letu 2018 soočali z zahtevnim poslovnim okoljem, saj se je rast na relevantnih trgih upočasnila, kljub temu pa so proizvodnjo glede na načrte presegli za štiri odstotke, glede na leto prej pa za šest.

V strukturi izdelkov je 61 odstotkov predstavljala kozmetika za nego in oblikovanje las, slednje so izdelali dobrih 155 milijonov kosov, okoli 18 odstotkov so predstavljali izdelki za nego telesa, 11 odstotkov izdelki za nego ustne votline, približno desetino pa izdelki za nego kože. Skupaj so tako lani proizvedli dobrih 253 milijonov kosov kozmetičnih izdelkov.

V podjetju so tudi lani vlagali v trajnostni razvoj, logistiko in proizvodnjo. Med drugim je z obratovanjem začela nova naprava za čiščenje odpadnih voda, odprli so nove laboratorijske
prostore za vhodno kontrolo surovin ter nabavili novo proizvodno linijo, s katero so proizvodnjo zobnih past povečali za skoraj petino.

Skoraj povsem enake prihodke so lani beležili tudi v Henklu Slovenija, ki se s 30 zaposlenimi ukvarja s prodajo kozmetičnih proizvodov, detergentov in lepil izven koncerna v Sloveniji ter distributerjem v Makedoniji, Kosovu in Črni gori. Podjetje je leto končalo z 39,9 milijona evrov prihodkov, kar je okoli pol milijona evrov več kot leta 2017.

Prvi mož omenjene družbe Željko Smodlaka je v letnem poročilu zapisal, da so kljub zelo zahtevnim razmeram na trgu v skladu z načrti povečali raven prihodkov, k doseženemu rezultatu pa so s svojimi močnimi blagovnimi znamkami in uspešnim uvajanjem inovativnih blagovnih znamk na tržišče prispevali vsi trije poslovni segmenti – kozmetika, lepila in tehnologije ter pralna sredstva in čistila.

Na domačem trgu je družba lani ustvarila 32,7 milijona evrov prihodkov od prodaje, skoraj milijon evrov več kot leto prej, za kar gredo zaslugi predvsem večji prodaji industrijskih izdelkov, se je pa nekoliko znižala prodaja na ostalih dveh trgih. Nekoliko manj kot s prodajo so v Henklu Slovenija lahko zadovoljni s končnim izkupičkom, saj je družba ustvarila nekaj manj kot milijon evrov čistega dobička, to pa je kar trikrat manj kot leto pred tem.

Tudi za letošnje leto so načrtovali rast prodaje v vseh treh prodajnih področjih, pri tem pa poudarjajo tudi pomembnost prehoda na nov poslovni model pred dvema letoma, ko so se lahko v celoti posvetili prodajnim dejavnostim na domačem tržišču, medtem ko ji centralizirana nabava odtlej preko centralnega dobavitelja znotraj koncerna omogoča hitro odzivnost na potrebe kupcev.
Vir: STA

Oddaj komentar

Prosimo izpolnite preden nadaljujete! *

0 KOMENTARJEV