20:58, čet, 28. Mar

FlyEth bi letel iz mariborskega letališča





Avstrijska spletna stran Austrian Aviation je konec tedna poročala o tem, da naj bi z mariborskega letališča 15. januarja naslednje leto redno začel leteti novoustanovljeni letalski prevoznik FlyEth, ki ga je ustanovil Fakete Shabani. Odgovorni v družbi Aerodrom Maribor poročanja niso potrdili, a ga tudi zavrnili niso.

Letališče Maribor

Avstrijska spletna stran sicer poroča, da naj bi letalski prevoznik vzpostavil redne linije z Avstrijo, Nemčijo, Nizozemsko, Belgijo in Hrvaško, kamor naj bi letel z dvema letaloma Dornier 328 in dvema ali tremi letali Bombardier CRJ200.

Kar dvakrat dnevno naj bi tako z izjemo sobot leteli v Amsterdam in preko Celovca v Rim, enkrat dnevno razen sobote v Köln, štirikrat tedensko pa preko Linza v Berlin. Ob tem naj bi FlyEth dvakrat na teden letel še v Split in Zadar, po enkrat pa na Brač in v Linz.

Na mariborskem letališču danes novice niso potrdili. Direktor Marko Gros je povedal le, da so dobrodošli vsi, ki želijo svoje operacije izvajati na njihovem letališču. “Dokler s partnerji nimamo sklenjenih formalnih stvari, je vsakršna naša izjava preuranjena. Tako je tudi s partnerji, ki so omenjeni,” je dejal Gros.

Shabani naj bi po poročanju Austrian Aviationa sprva bazo njegove družbe načrtoval v Celovcu, zdaj pa naj bi se odločil za selitev v Maribor. Obe letali Dornier naj bi pripeljal iz ZDA, Bombardierje CRJ200 pa naj bi odkupil od družbe Lufthansa CityLine, ki se je odločila za umik omenjenega tipa iz svoje flote.

Kot še piše spletna stran, FlyEth trenutno razpolaga s 15 letali, namenjenimi predvsem za čarterske prevoze in oddajo v najem.

Sicer pa omenjena letalska družba ni prva, ki obljublja polete iz Maribora. Že leta 2011 je to napovedala prav tako s strani britanskega poslovneža indijskega rodu na novo ustanovljena družba Golden Air, ki je želela preko Dunaja leteti v London, a si je zelo hitro premislila. Neuspešen je bil tudi poskus nemškega Express Airwaysa, tako da Letališče Edvarda Rusjana za zdaj še vedno živi predvsem od tovornega prometa in poletnih čarterskih poletov v Grčijo in Turčijo.

Vir: STA

Druge novice

Dodaj odgovor

Prosimo izpolnite preden nadaljujete! *

S klikom na gumb "Objavi komentar" se strinjate s pravili komentiranja.