20:57, čet, 25. Apr

8. Marketinški semafor





Konferenca se bo odvila 15. aprila 2014, ob 8:30, na Razlagovi ulici 20, na Ekonomsko-poslovni fakulteti v Mariboru. Letošnja tema konference je »Majhna Slovenija, velike marketinške zgodbe«.

image002

Uspešne marketinške zgodbe bodo predstavili marketinški strokovnjaki znanih in uspešnih slovenskih podjetij, ki bodo izvedli predavanja, ki temeljijo na aktualnih primerih iz prakse. Z nami bodo predstavniki podjetij Afrodita, Studio Moderna, Woodstock, Pristop, Lušt in Slovenska oglaševalska zbornica. Da bo v ospredje prišla predvsem kreativnost in inovativnost študentov, bomo izvedli delavnico, pod vodstvom Studia Moderne. Mnenja pa se bodo kresala na okrogli mizi, kjer bodo Zoran Gabrijan (Futura DDB), Niko Kušar (Telekom Slovenije), Klavdija Vidic (Si.mobil) spregovorili o znanih osebah, ki se pojavljajo v oglasih. Pridružil pa se bo tudi gost presenečenja, katerega ime naj zaenkrat ostane skrivnost.

V okviru konference se bo odvil tudi finale 7. Študentske marketinške dirke, kjer bodo po mnenju strokovne komisije, najboljše tri skupine študentov predstavile in zagovarjale svoje kreativne zamisli in rešitve. Letošnji izziv v sodelovanju s ČZP Večer, d.d. je “ Kako pritegniti mlajše bralce k branju časopisov ? “

Razglasitev zmagovalcev bo potekala na večerni zabavi. Odvijala se bo v znanem mariborskem klubu Plusminus, kjer boste lahko izmenjali svoje marketinške izkušnje ali pa se preprosto zabavali v ritmu glasbe.

Dogodek je brezplačen za vse udeležence. Prednost imajo študentje in dijaki. Prvih 100 prijavljenih udeležencev ob potrditvi prijave in predložitvi veljavnega dokumenta (osebni dokument, vozniško dovoljenje, študentski indeks, potni list) prejme darilo (“goodybag”).

Kotizacije ni !

Druge novice

Dodaj odgovor

Prosimo izpolnite preden nadaljujete! *

S klikom na gumb "Objavi komentar" se strinjate s pravili komentiranja.