Slovenska turistična organizacija (STO) se odziva na novico, da bo Luka Dončić, ambasador slovenskega turizma, košarkarsko kariero nadaljeval pri klubu Los Angeles Lakers.
“Z velikim zanimanjem spremljamo odhod Luke Dončića h klubu Los Angeles Lakers. Luka ni le eden najboljših košarkarjev na svetu, temveč tudi eden od globalno najbolj prepoznavnih Slovencev, ljubljenec navijačev in ambasador slovenskega turizma. Slovenci smo nanj neizmerno ponosni in kjerkoli igra, nosi delček Slovenije s seboj,” so zapisali v sporočilu za javnost.
Partnerstvo Slovenske turistične organizacije (STO) z Luko Dončićem ni vezano na klub, v katerem slednji igra. To sodelovanje zato s ponosom nadaljujemo – Luka ostaja ambasador slovenskega turizma.
“V zadnjih letih nam je Luka s svojo prepoznavnostjo in srčnostjo široko odprl vrata zlasti v Teksasu in v tej luči smo na STO sodelovali tudi s klubom Dallas Mavericks. Ob izbranih tekmah lige NBA v letih 2022, 2023 in 2024 smo izvedli promocijske dogodke Dallas Feels Slovenia, ki smo jih v sodelovanju s partnerji nadgradili s poslovnimi konferencami. Poleg tega smo skozi vse leto v sodelovanju s klubom izvajali oglaševanje na tekmah in na spletu ter organizirali aktivnosti, kot so nagradne igre, s katerimi smo navijače vabili v Slovenijo, domovino Luke Dončića,” še sporočajo.
Ne bodo več sodelovali z Dallasom
S klubom so v preteklih mesecih intenzivno usklajevali sodelovanje za prihodnje dve leti, vendar v luči spremenjenih okoliščin pogodbe ne bodo podpisali, saj so aktivnosti vezane na igranje Luke Dončića v tem klubu: “Tudi v preteklih letih je bilo naše partnerstvo z Mavericksi sklenjeno na način, da se pogodba prekinite v primeru, da Dončić ne igra več za klub Dallas Mavericks.”
“Po današnjih pogovorih s slovenskim turističnim gospodarstvom smo ob tem sklenili, da bomo marca ob poslovnem dogodku slovenskega turizma v Houstonu skušali izvesti tudi dogodek v Los Angelesu. Z aktivnostmi dodatno krepimo našo prisotnost v Kaliforniji in stopnjujemo prepoznavnost Slovenije tudi v luči olimpijskih iger, ki jih bo 2028 gostil Los Angeles,” še pojasnjujejo na STO.
Slovenska turistična organizacija sicer že vrsto let sistematično gradi prepoznavnost in ugled Slovenije v ZDA. To dosegajo tako z neposrednim nagovarjanjem ameriških popotnikov kot tudi prek sodelovanja s turističnimi agencijami, organizatorji potovanj in uglednimi združenji, kot so Virtuoso, Signature in USTOA: “Našo zgodbo podpirajo vrhunski mediji, kot je National Geographic. Rezultat je visoka rast števila gostov iz ZDA – lani se je število prenočitev ameriških turistov pri nas na letni ravni povečalo za 18 odstotkov, glede na obdobje pred pandemijo pa kar za 25 odstotkov.”
Novo poglavje
“Lukov prestop k Los Angeles Lakers odpira novo poglavje v njegovi osupljivi karieri, mi pa mu pri tem stojimo ob strani – z enako strastjo, kot jo izkazujejo njegovi številni navijači. Obenem ostajamo odločeni še naprej slediti odličnim priložnostim za promocijo Slovenije s pomočjo naših vrhunskih športnikov, ki s svojo karizmo, talentom in srčnostjo navdihujejo svet. Zato bomo stopili v stik s klubom Los Angeles Lakers ter preučili možnosti za sodelovanje,” še sporočajo.