Kot smo že poročali, se je v času Kurentovanja na Ptuju pojavilo negodovanje tako s strani občanov, kot s strani obiskovalcev Karnevalske dvorane, glede slabe organizacije. To je letos prevzela mariborska agencija Novelus, ki jo je na natečaju izbral novoustanovljeni Zavod za turizem Ptuj. Pojavlja se vprašanje, zakaj je Mestna občina Ptuj – kljub lanski uspešni organizaciji Kurentovanja – tokrat posegla po zunanjih izvajalcih. In zakaj ni Zavod za turizem Ptuj prevzel organizacije tega dogodka, sploh glede na financiranje s strani občine.
Glede na letošnji proračun Mestne občine Ptuj, Zavod za turizem Ptuj namreč dobi več kot 410 tisočakov, med katerimi je navedena proračunska postavka „prireditve in promocija“, ta pa znaša 156.750 evrov.
Prav tako je za plače sodelavcev in zaposlenih na Zavodu za turizem Ptuj rezreviranih kar 139.131,24 EUR.
Zakaj se torej že v začetku niso odločili za organizacijo Kurentovanja, sploh glede na tradicionalnost dogodka in glede na očitno dobro financiranje v lanskem letu novo ustanovljenega zavoda. Vprašanja smo poslali tako direktorici Zavoda za turizem Ptuj Katji Gönc, kot službi za stike z javnostjo letošnjega Kurentovanja, vendar na odgovore še čakamo, kljub temu, da bi za to lahko poskrbela kopica zaposlenih ljudi. Uspeli so nam odpisati le, da se bodo potrudili odgovore pripraviti čimprej, zagotovo pa v zakonsko določenih rokih. Delovanje mladega Zavoda za turizem Ptuj pa že dlje časa pretresajo afere pri nenavadnih razpisih in izbiri podizvajalcev. Očitno je Ptujčanom ob dogajanju v njihovem največjem prazniku prekipelo.
Kako zadeve komentirajo na ptujski občini še ne vemo, odgovore župana Mirana Senčarja prav tako še čakamo.
Slaba organiziranost Kurentovanja?
Kot smo včeraj poročali, se o organizaciji letošnjega Kurentovanja širi “slab glas“. Obiskovalci koncertov so na Facebooku zgroženo komentirali, da je vzdušje v šotoru slabo, da je slabo organizirano in da vlada vsesplošna zmeda, ki jo je povzročil nov sistem brezgotovinskega poslovanja. Po pojasnila smo se obrnili na agencijo Novelus. Katja Grabrovec iz agencije Novelus nam je pojasnila, da so se zavedali, da bo sistem povzročil nekaj negodovanja, ker ga izvajajo prvo leto in, ker je nekaj novega. „Vsakič, ko je nekaj prvič, moreš čez neke ovire,“ pravi Grabrovčeva.
Je pa umirila vse obiskovalce, da so sistem v dvorani že nadgradili. „Dodali smo dodatne blagajne in odprli več lokacij, kjer bodo ljudje lahko nalagali denar. Glavna kritika je bila, da ni bilo dovolj lokacij. Okrepili pa smo tudi komunikacijo glede brezgotovinskega plačevanja, ker smo opazili, da ljudje ne zaupajo ali bodo denar dobili nazaj, nekateri so to tudi preslišali, videli pa smo, da so tukaj še rezerve,” je pojasnila.
Zaradi nezanimanja odpovedi dogodkov
V tem tednu so se pojavile tudi odpovedi nekaterih dogodkov v Karnevalski dvorani. Na vprašanje zakaj se je to zgodilo, Grabrovčeva pravi, da zato, „ker želimo projekt Kurentovanja narediti finančno vzdržen in če imamo na predstavi 14 ljudi, predstava ni rentabilna. Ne odpovedujemo koncertov, le dnevne predstave.“
Odpovedali so predstavo „Bunderla in Godler show” in predstavo Jonasa Žnidaršiča, saj da zanju ni bilo dovolj zanimanja. V agenciji Novelus sicer medtem še pravijo, da se zavedajo, da so novi in, da ljudje niso navajeni, vendar pa se ne ozirajo na govorice in jih jemljejo kot konstruktivno kritiko, da stvari lahko izboljšajo.