Premier Robert Golob je skupaj z ministroma Luko Mescem in Simonom Maljevcem obiskal vladni klicni center 114, kjer državljani dobijo informacije o pokojninski reformi in dolgotrajni oskrbi.
Ob obisku so poudarili pomen centra, ki je od vzpostavitve po poplavah 2023 postal ključen komunikacijski kanal med državo in ljudmi.
Klicni center je maja letos prevzel dodatno nalogo
To je odgovarjanje na vprašanja o reformah, ki zadevajo predvsem starejšo populacijo. V zadnjih 14 dneh so prejeli več kot 1700 klicev, od tega kar 1400 na temo reform. Ljudje najpogosteje sprašujejo o pravicah iz dolgotrajne oskrbe, vlogah, prispevkih in možnostih za domačo oskrbo.
Vodja centra Matjaž Florjanc Lukan je izpostavil, da so uporabniki večinoma starejši in njihovi svojci, ki iščejo jasne, preverjene informacije. Premier Golob je poudaril, da je številka 114 postala »obraz države« in ljudem pomaga razumeti pomembne družbene spremembe.
Minister Mesec je državljane spodbudil, naj brez zadržkov pokličejo, saj so operaterji strokovno usposobljeni. Maljevac pa je dodal, da je dolgotrajna oskrba največja reforma socialnega varstva po letu 1970 in zahteva celovit pristop.
Reforma je izziv, a so, kot pravi vlada, prvi, ki je ni prelagala, temveč jo zares uvaja. Ključno vlogo pri tem igra prav klicni center 114.